Retourbeleid
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de ontvangen bestelling, neem dan alstublieft contact met ons op. Bij Linden Mode willen we ervoor zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met de producten die ze bij onze leveranciers hebben gekocht. Mocht u niet tevreden zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen zodat wij u snel kunnen helpen.
Hoe kunt u (delen van) uw bestelling retourneren?
U heeft het recht om het product om welke reden dan ook binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen. Wij zullen het volledige bestelbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product terugbetalen. Houd er echter rekening mee dat de retourkosten niet vergoed worden.
Volg de onderstaande stappen om het product/de producten te retourneren:
- Stuur een e-mail naar info@lindenmode.nl en geef aan dat u de bestelling geheel of gedeeltelijk wilt retourneren.
- Wacht op een antwoord van ons klantenserviceteam om te controleren of we de retourzending kunnen accepteren.
- Als we de retourzending accepteren, verzoeken wij u om het product zorgvuldig en veilig in te pakken, bij voorkeur in de originele verpakking.
- Stuur het pakket naar het retouradres dat u van onze klantenservice heeft ontvangen.
- Geef ons klantenservice het Track & Trace-code door.
- Zodra het pakket bij ons is ontvangen en gecontroleerd, zullen we het bedrag voor de geretourneerde producten terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode.
Verzendkosten voor retourzendingen
Als de retourzending wordt veroorzaakt door een fout van Linden Mode (bijvoorbeeld een beschadigd of verkeerd geleverd product), dan zijn de retourkosten voor onze rekening. In alle andere gevallen, bijvoorbeeld als u het product niet wilt behouden zonder dat er sprake is van schade of een fout aan onze kant, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. De exacte kosten zijn afhankelijk van het verzendbedrijf dat u kiest.
Retourzending
U kunt een artikel binnen 30 kalenderdagen na de leveringsdatum retourneren.
Het artikel moet ongebruikt en in de staat zijn waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Voordat u een retourzending start, neem alstublieft contact met ons op, aangezien het retouradres kan variëren, afhankelijk van de oorsprong van uw bestelling.
Annuleringsbeleid
Wij begrijpen dat plannen kunnen veranderen en dat je mogelijk je bestelling moet annuleren. Ons annuleringsbeleid is ontworpen om eerlijk te zijn voor zowel onze klanten als ons bedrijf.
- Annuleringsperiode: Je kunt je bestelling binnen 24 uur na aankoop annuleren om een volledige terugbetaling te ontvangen.
- Annuleringsproces: Om te annuleren, neem contact op met onze klantenservice via info@lindenmode.nl met je ordernummer en de reden van annulering.
- Terugbetaling: Als je annuleringsverzoek binnen 24 uur wordt ingediend, wordt het volledige bedrag teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode binnen 5–7 werkdagen.
- Uitzonderingen: Bestellingen die al zijn verzonden, kunnen niet meer geannuleerd worden. Raadpleeg in dat geval ons retourbeleid.
Retouradres:
Het retouradres dat wij gebruiken, wordt verstrekt door onze leverancier. Retourzendingen dienen te worden verzonden naar:
Unit 3, 5th Floor, Building 4, Phase 2, Niannianhong Furniture Group, No. 201 Yongmao Road, Choujiang Street, Yiwu City, Jinhua City, Zhejiang Province “Intersection of Tonghe Road and Yongmao Road
Annulering van bestellingen
Een annulering van uw bestelling is helaas niet mogelijk. Onze bestellingen worden direct in het systeem verwerkt, dus een annulering is niet meer mogelijk.
Beschadigde producten bij ontvangst
Het kan helaas voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt. Heb je een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Neem dan binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op. Na deze periode is retourneren niet meer mogelijk.
Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, vragen we je om duidelijke foto’s te sturen van de schade en het verzendlabel. Hiermee kunnen wij het probleem beoordelen en toekomstige gevallen voorkomen.
Je hebt vervolgens twee opties:
-
Wij sturen je gratis een vervangend product, of
-
Je kiest voor een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. Dit geldt alleen als de schade binnen 30 dagen wordt gemeld en goed wordt gedocumenteerd met foto’s.
De terugbetaling wordt verwerkt via dezelfde betaalmethode zodra wij het dossier hebben beoordeeld.
Als u na ontvangst vragen heeft over beschadigde producten, kunt u contact met ons opnemen via info@lindenmode.nl.
Fouten of gebreken aan het product na gebruik
Vervelend! Het kan voorkomen dat na enige tijd een fabricagefout optreedt die tot een defect leidt. Dit betekent dat het onderdeel beschadigd is en niet meer voldoet aan de eisen van de fabrikant. Houd er rekening mee dat slijtageonderdelen niet onder fabricagefouten of defecten vallen. Slijtageonderdelen zijn onder andere:
- Aandrijfriemen
- Batterijen
- Remblokken en -schijven, remblokken, remtrommel
- Kettingen, lampen, tandwielen, banden en binnenbanden
- Beweegbare onderdelen in de ruimste zin van het woord.
Als u vragen heeft over fabricagefouten of gebreken na gebruik, neem dan alstublieft contact met ons op via info@lindenmode.nl.
Levering van verkeerde producten
We doen ons best om alle bestellingen correct te verwerken. Soms kan het echter gebeuren dat er een fout insluipt en we per ongeluk het verkeerde product leveren. Uiteraard lossen wij dit probleem voor u op en sturen wij u de juiste bestelling kosteloos toe.
Als u vragen heeft over de levering van verkeerde producten, kunt u contact met ons opnemen via info@lindenmode.nl.
Levering bij afwezigheid of via de post
Wanneer een pakket bij u thuis wordt geleverd of naar een postkantoor wordt gestuurd, worden de kosten hiervan door Linden Mode gedragen. Als het pakket niet wordt aangenomen of niet wordt opgehaald bij de post, wordt het automatisch naar de leverancier teruggestuurd. In dit geval behouden wij ons het recht voor om 100% van het bestelbedrag af te trekken van de terugbetaling.
Pakket verloren?
Als een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet wordt geleverd, sturen we altijd eerst een nieuw pakket voordat we onze restitutie- en retourvoorwaarden toepassen.
Invoerrechten
In bepaalde gevallen kan de douane uw pakket bij levering controleren. Helaas hebben wij geen invloed op de wetwijzigingen die vanaf 1 juli 2021 van kracht zijn. In sommige gevallen kan de douane een lagere invoerbelasting vragen. We kunnen u echter verzekeren dat in 99% van de gevallen dergelijke kosten niet van toepassing zijn. Neem contact met ons op als u invoerrechten moet betalen.